Livet i mitten

Direktlänk till inlägg 16 juli 2012

Sommarens mål...

Av Eva - 16 juli 2012 16:23

På vår lilla semesterresa i år så åkte vi tillbaka till Suomussalmi och Kiantajärvi. Det var ett par, tre år sedan vi var där men nu, äntligen, åkte vi dit! Campingens åsna Augustina lever fortfarande som tur är! Hon kom och hälsade på oss i stugan och fick smaska i sig några chips. Idag är hon en nykter alkoholiståsna, hon var väldigt begiven på öl för ca 10 år sedan... Hon är lite sliten på nosryggen av grimman men hon verkar inte ha några problem med det. Ja, och så måste naturligtvis grillelden fixas. Lasse tog fram storkniven och spåntade och så en tändsticka så var det klart. Gott var det med de tjocka, finska grillkorvarna!


              


 
 
fru Naggen

fru Naggen

16 juli 2012 17:36

Såg mysigt ut.

http://ysven.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Rose-Marie Tjällden

16 juli 2012 20:50

Jamen de här verkar ju funka fint jag tar mig nog en närmare titt jag å och byter! Härligt ni verkar ha haft och fortsatt trevlig ledghet! :O)

Eva

16 juli 2012 21:00

Tack, Rose-Marie! Jo, jag blir nog kvar här... Den absolut största fördelen är att man kan lägga in flera bilder samtidigt. Helt suveränt! =D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 23 september 2012 15:46


Så här kan det se ut på Kalymnos... Bilden är tagen i  september 2010.     ...

Av Eva - 23 augusti 2012 21:35

Idag har jag varit rökfri ett helt år! Jag är så stolt över mig själv, jag har varit jätteduktig! ...

Av Eva - 19 augusti 2012 13:51

Ja, så är det, sensommaren är här... Började jobba den 6 augusti och sen har det bara rullat på. Förra veckan var vi till Liden, vi skulle gratulera min dotter som fyllt år och så måste jag krama mina älsklingar - Elias och Måns! Som jag längtat ef...

Av Eva - 8 augusti 2012 05:28


  Bilden är tagen från nätet: Hus & Hem Gott om tid så här på morgonkvisten... Ja, ibland blir det så, tidningen har inte kommit ännu så...Idag fyller min mans barnbarn Embla hela nio år! Jättestort GRATTIS till Embla! Undrar vad det blir för vä...

Av Eva - 29 juli 2012 21:34

Ja, det är varmt! Och ja, jag svettas! Och ja, behöver en kall dusch! Nu på semestern har jag passat på att tvätta mattor. Mattor i parti och minut... Eftersom jag bara törs tvätta en matta i taget i maskinen så har det tagit tid men nu är de r...

Presentation


En "tjej" i mina bästa år som ska försöka berätta lite om vad som pågår i mitt liv, just nu, idag...

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Länkar

Gästbok

RSS

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik


Skapa flashcards