Livet i mitten

Alla inlägg under augusti 2012

Av Eva - 23 augusti 2012 21:35

Idag har jag varit rökfri ett helt år!

Jag är så stolt över mig själv, jag har varit jätteduktig!

Av Eva - 19 augusti 2012 13:51

Ja, så är det, sensommaren är här... Började jobba den 6 augusti och sen har det bara rullat på.

Förra veckan var vi till Liden, vi skulle gratulera min dotter som fyllt år och så måste jag krama mina älsklingar - Elias och Måns! Som jag längtat efter dem! I alla fall så blev det fika och vi hade det så mysigt.

Solen sken och det var varmt där på kvällskvisten.


När vi var på väg hem och kom åt Bergsåker till så såg vi en luftballong som var på väg ner för landning. Tyvärr kunde vi inte stanna till men jag fick en hyfsad bild i alla fall, tagen genom bilfönstret...


Jag har blivit väldigt bekväm av mig... i alla fall när jag ska flyga. Det började med att vi beställde Novair Easy, då får man sitta på rad 1-5, få lite extra service och framför allt lite bättre plats framåt. Det har funkat kanonbra! Men så började jag fundera... jag vill ju gärna kliva upp flera gånger under flygningen till Kos/Kalymnos. Så nu har jag bokat ytterplats, 160 kronor T&R och värt varenda öre. Nu längtar jag!


     



Av Eva - 8 augusti 2012 05:28

  Bilden är tagen från nätet: Hus & Hem

Gott om tid så här på morgonkvisten...
Ja, ibland blir det så, tidningen har inte kommit ännu så...


Idag fyller min mans barnbarn Embla hela nio år! Jättestort GRATTIS till Embla!

Undrar vad det blir för väder idag? Det lär väl regna som vanligt. Jaja, det går väl det med, huvudsaken är att det blir skapligt till helgen.

Och ikväll kl. 18.50 sänds "Shirley Valentine" på TV4 Film, titta på den!



Presentation


En "tjej" i mina bästa år som ska försöka berätta lite om vad som pågår i mitt liv, just nu, idag...

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Länkar

Gästbok

RSS

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards