Livet i mitten

Alla inlägg den 16 juli 2012

Av Eva - 16 juli 2012 16:23

På vår lilla semesterresa i år så åkte vi tillbaka till Suomussalmi och Kiantajärvi. Det var ett par, tre år sedan vi var där men nu, äntligen, åkte vi dit! Campingens åsna Augustina lever fortfarande som tur är! Hon kom och hälsade på oss i stugan och fick smaska i sig några chips. Idag är hon en nykter alkoholiståsna, hon var väldigt begiven på öl för ca 10 år sedan... Hon är lite sliten på nosryggen av grimman men hon verkar inte ha några problem med det. Ja, och så måste naturligtvis grillelden fixas. Lasse tog fram storkniven och spåntade och så en tändsticka så var det klart. Gott var det med de tjocka, finska grillkorvarna!


              


Av Eva - 16 juli 2012 14:55

Första inlägget i min nya blogg. Ska bli spännande att se hur den här funkar... Den verkar ju vara något som jag kan klara av i alla fall. Får se hur det går!   Det blir mycket testa nu ett tag framöver men jag hoppas att du som läser har lite överseende med det. Nu ska jag fortsätta!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


En "tjej" i mina bästa år som ska försöka berätta lite om vad som pågår i mitt liv, just nu, idag...

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Länkar

Gästbok

RSS

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards